Ruilen en retourneren

Hoe werkt het?

Alle producten die geretourneerd of geruild worden, dienen schriftelijk kenbaar gemaakt te worden.

Dit doet u door een e-mail te sturen naar support@qxsystems.net.

  • Vermeld hierbij altijd uw ordernummer en uw naam- en adresgegevens.
  • U ontvangt dan van ons een ticketnummer en instructies voor de verzending.
  • Daarnaast dient het product compleet in de verpakking te zitten, onbeschadigd te zijn en voorzien te zijn van de originele (of een kopie van de) factuur.


Uitzonderingen:

Producten die niet geruild of geretourneerd kunnen worden, zijn:

  • op maat geassembleerde hardware of andere gepersonaliseerde producten
  • software waarvan de verpakking geopend is
  • nieuwe hardware waarvan de verzegeling (seal) is verbroken
  • telefoonkaarten en belpakketten


Ruilen

U kunt een product ruilen binnen 30 dagen na aankoop.



Retourneren

U hebt een afkoelperiode van 14 werkdagen - ingaande op de dag na levering - waarin u zonder opgaaf van reden een product kunt retourneren.

Wij zullen de aankoopsom van het product, inclusief eventueel berekende verzend- en betalingskosten terugstorten op het rekeningnummer waarmee u de bestelling heeft betaald.

Wij streven ernaar om zo snel mogelijk het aankoopbedrag terug te storten (de maximale termijn hiervoor is 30 dagen). De verzendkosten voor het retourneren zijn voor uw rekening.


Online bestellen en offline ruilen/retourneren?

Dat kan: geeft u dit dan aan in uw mail. Vervolgens kunt u het door uw bestelde product in onze winkel ruilen/retour brengen. Een van onze medewerkers zal dan de afhandeling verder voor u verzorgen.